Irodánkról
Köszönjük érdeklődését, üdvözöljük a Pannon-Cert Iroda auditálási üzletágában!
Elindult Interim mendzser szolgáltatásunk!
Ezen üzletágunkon belül a szabványos irányítási rendszerek auditálását végezzük, amelynek keretében vállaljuk:
• helyzetfelmérés (GAP elemzés)
• belső auditok
• tanúsító auditok
• beszállítói auditok
• HR auditok elvégzését,
• Interim menedzser szolgáltatást.
Az elvégzett szolgáltatásunk biztosíthatja
• helyzetfelmérés esetén a szervezet meglévő szabályozottságának megítélését,
• belső audit esetén a szervezet vevői auditra, vagy tanúsító auditra való felkészülését,
• tanúsító audit esetén a szervezet független tanúsító auditját,
• beszállítói audit során a szervezet, mint vevő képviseletét a beszállítók szakszerű auditálásán keresztül,
• HR audit során a HR felmérését, a HR szakszerű auditálásán keresztül,
• Interim menedzser szolgáltatás során a hiányzó szakember pótlását megfelelő tapasztalatú menedzser biztosításán keresztül.
Hiszünk abban, hogy az üzleti sikeresség elérése több olyan tényezőn múlik, amely aktív közreműködéssel irányítható, befolyásolható. Ilyen tényező a kockázatok és lehetőségek elemzése, a célkitűzések meghatározása, az alapos tervezés és felkészültség biztosítása, amelyeket megfelelő tudatosság és motiváció biztosításával sikerre vihetünk!
Tevékenységünk végzéséhez fejlett technikával, több évtizedes tapasztalattal és kipróbált módszertanokkal rendelkezünk. Szakmai, pályázati ismereteink első kézből származnak, ennek megfelelően naprakész tudományos, szakmai, gyakorlati háttérrel rendelkezünk. Folyamatosan karbantartjuk a korábbi ügyfeleinknél kiépített és tanúsított minőség- környezetközpontú-, illetve egyéb irányítási rendszereket, vállaljuk az utógondozását, illetve a dolgozók megújító és továbbképző oktatását.
A már meglévő irányítási rendszerrel (pl. MIR, KIR, MEBIR, EgIR, IBIR,ÉBIR, stb.) rendelkező ügyfeleink számára a rendszerek továbbfejlesztésében, kiegészítésében és integrálásában tudunk segítséget nyújtani.
Speciális ismerettel és tapasztalattal rendelkezünk az EFQM Modell alkalmazásában.
Munkánk során mindvégig törekszünk arra, hogy a megismert céggel kapcsolatunk a teljesítés után is fennmaradjon, ezért folyamatosan tájékozódunk a részükre nyújtott szolgáltatással kapcsolatos észrevételeikről, gyakorlati tapasztalataikról, újabb igényeikről.
Ügyfeleinkkel kapcsolatos adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük.
Cégünk minőségirányítási rendszerét akkreditált tanúsító szervezet tanúsította az ISO 9001:2015 szabvány szerint. A minőségtudatosság minden munkatársunk számára kiemelt fontosságú, munkánk során mindenben igyekszünk a lehető legnagyobb mértékben elnyerni partnereink, üzletfeleink elégedettségét.